Opela Astra II kombi, biała, KRA xxxxx, z krecikiem na masce, bokach i na klapie. Dosyć często ostatnio jeżdżę tą trasą i miesjca postoju niebieskich, jak i VC mam obczajone. Ostatnio pojawili się też ci Panowie w Antolce:
octavia 1.8 turbo silnik AGU z rury śmierdzi siarką
Zwiń
X
-
octavia 1.8 turbo silnik AGU z rury śmierdzi siarką
proszę o pomoc moja czkawka zachorowała ma przejechane około 350 000 :-) ostatnio straciła moc :evil: do tego strasznie śmierdzi siarką z tłumika często skaczą jej obroty i nie nie odpala tak jak wcześniej t j. trzeba dodać jej troszkę gazu a do tego pali tak jak napisałem około 13 - 14 litrów lpg w trasie po mieście nie sprawdzam ze względu na słabą psychikę instalacja lpg stag 4 dodam że stało się to za jakiś czas gdy umyłem przepływomierz
-
-
Co się spier..... to chyba się nie dowiesz ale błędy z tego co wiem można odczytać. Tylko że może być tak że komp. lpg łączy się z komp. samochodu i stąd wie o błędach (to chyba logiczne ) więc jeżeli awarii uległa szyna po której następuje komunikacja z komp. samochodu (przez vaga) to jest szansa że połączenie kompa lpg z kompem samochodu nie uległo uszkodzeniu. Trochę to pogmatwane ale dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz. Mam nadzieję że się uda. Koniecznie napisz jak poszło.
A odpowiadając na twoje pytanie to w normalnych okolicznościach przez lpg można odczytać błędy
Komentarz
-
Komentarz