octavia 1.8 turbo silnik AGU z rury śmierdzi siarką

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PIECIANR
    Classic
    • 2010
    • 14

    octavia 1.8 turbo silnik AGU z rury śmierdzi siarką

    Opela Astra II kombi, biała, KRA xxxxx, z krecikiem na masce, bokach i na klapie. Dosyć często ostatnio jeżdżę tą trasą i miesjca postoju niebieskich, jak i VC mam obczajone. Ostatnio pojawili się też ci Panowie w Antolce:
    JEDYNA RZECZ,KTÓRA WARTOŚĆ MA TO MIŁOŚĆ DO OJCZYZNY !!!!
  • mario1.8t
    Classic
    • 2009
    • 17

    #2
    octavia 1.8 turbo silnik AGU z rury śmierdzi siarką

    proszę o pomoc moja czkawka zachorowała ma przejechane około 350 000 :-) ostatnio straciła moc :evil: do tego strasznie śmierdzi siarką z tłumika często skaczą jej obroty i nie nie odpala tak jak wcześniej t j. trzeba dodać jej troszkę gazu a do tego pali tak jak napisałem około 13 - 14 litrów lpg w trasie po mieście nie sprawdzam ze względu na słabą psychikę instalacja lpg stag 4 dodam że stało się to za jakiś czas gdy umyłem przepływomierz

    Komentarz

    • pcbs
      Drive
      • 2007
      • 42

      #3
      Sprawdź katalizator...

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        podłoncz kompa i sprawdz błedy i zrób logi .podezewam ze przpływka i sonda lamda wyzioneły ducha .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • mario1.8t
          Classic
          • 2009
          • 17

          #5
          kolejnym problemem jest to że żaden komp nie łączy się z nią tj. występuje błąd połączenia gdyby nie to już bym to dawno zrobił

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Nie laczy sie ze sterownikiem lpg czy auta. Jak auta, to cos jest pokombinowane w gniezdzie pewnikiem.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • richi9
              Rider
              • 2011
              • 427

              #7
              Ja bym zaczoł od sondy lambda

              Komentarz

              • mario1.8t
                Classic
                • 2009
                • 17

                #8
                nie łączy się ze sterownikiem auta lpg jest oki i tu moje pytanie czy pprzez sterownik lpg można dojść co poszło w autku lpg stag 4

                Komentarz

                • mikele4
                  Drive
                  • 2010
                  • 46

                  #9
                  Co się spier..... to chyba się nie dowiesz ale błędy z tego co wiem można odczytać. Tylko że może być tak że komp. lpg łączy się z komp. samochodu i stąd wie o błędach (to chyba logiczne ) więc jeżeli awarii uległa szyna po której następuje komunikacja z komp. samochodu (przez vaga) to jest szansa że połączenie kompa lpg z kompem samochodu nie uległo uszkodzeniu. Trochę to pogmatwane ale dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz. Mam nadzieję że się uda. Koniecznie napisz jak poszło.

                  A odpowiadając na twoje pytanie to w normalnych okolicznościach przez lpg można odczytać błędy

                  Komentarz

                  • mario1.8t
                    Classic
                    • 2009
                    • 17

                    #10
                    Panowie poszedł licznik coś w nim padło, a to przez niego łączy się komputer. Wymieniłem na drugi i wszystko oki, nic przy nim nie ruszałem ponieważ mam zdjęty immo...

                    [ Dodano: Sro 15 Sty, 14 15:36 ]
                    a co do usterki to przepływomierz poszedł w parze z sondą

                    Komentarz

                    Pracuję...